دل نوشت

دلنوشته‎‌های یک عاشقِ معلم

پروانگی

به نام نامی که نام ها از نام او نام گرفتند

عکاس:من

پروانه نیستم اما
سال هاست دور خودم می چرخم و
می سوزم...
رفتنت در من
شمعی روشن کرده انگار!

«رضا کاظمی»

مائده
۱۶ مرداد ۹۲ , ۰۰:۱۵

سلام عزیزم...

مرسی از دعوتت و دعوت نامه..چند روپیش دعوت نامه رو دیدم...

تبریک میگم...وبلاگ خوبی داری...

لینک شدی....

لینکم کن...

راستی اون وبت رو هنوز داری دیگه هان؟؟؟یعنی ازش استفاده میکنی؟؟؟

پاسخ :

سلام گلم،ممنون،آره دارمش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من اشتباه کردم که شغل معلمی را انتخاب کردم چون مسئولیت آن خیلی سنگین است ولی اگر قرار باشد بار دیگر شغلی را انتخاب کنم باز همین اشتباه را می‌کنم. «شهید رجائی»
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan