دل نوشت

دلنوشته‎‌های یک عاشقِ معلم

من به آرزوم رسیدم!

من به آرزوی قلبیم رسیدم

پ.ن. با وجود مرحله مصاحبه و ظرفیت فوق العاده محدود(3نفر) سرانجام پیروز شدم و به هدفم رسیدم! این اون چیزیه که خدا خودش برام خواسته بود!
مضراب ...
۳۰ شهریور ۹۵ , ۱۴:۱۴
چه عالی:) انشاءالله همیشه از این پست ها ببینیم تو وبتون

پاسخ :

متشکرم
پرواز ...
۳۰ شهریور ۹۵ , ۰۲:۰۲
تبریک میگم خدمتتون....
منم امروز به آرزوم رسیدم :)

پاسخ :

متشکرم... خدا رو شکر!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من اشتباه کردم که شغل معلمی را انتخاب کردم چون مسئولیت آن خیلی سنگین است ولی اگر قرار باشد بار دیگر شغلی را انتخاب کنم باز همین اشتباه را می‌کنم. «شهید رجائی»
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan