دل نوشت

دلنوشته‎‌های یک عاشقِ معلم

یک تصمیم

همه کارهای بزرگ روزی از یک تصمیم ساده شروع شدن! یک تصمیم ساده + یک اراده قوی... من بلندپروازم! اهداف بزرگی دارم و برای رسیدن بهشون یک لحظه هم وقتم رو با کارای بیهوده تلف نمی کنم! من با اراده ام! و هیچ وقت اجازه نمی دم شرایط فعلی مانع رسیدن به اهدافم بشه!

باید برای رسیدن به اهدافم یه برنامه ریزی دقیق انجام بدم...

برنامه ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه و سرانجام رسیدن به هدف.

کتاب های ارزشمند زیادی وجود داره که برای مطالعش باید وقت بگذارم.

پیش به سوی رسیدن به اهداف!

والسلام.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من اشتباه کردم که شغل معلمی را انتخاب کردم چون مسئولیت آن خیلی سنگین است ولی اگر قرار باشد بار دیگر شغلی را انتخاب کنم باز همین اشتباه را می‌کنم. «شهید رجائی»
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan