دل نوشت

دلنوشته‎‌های یک عاشقِ معلم

خاص ترین هدیه

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی


خاص ترین هدیه تولد امسالم...

زیارت حضرت ماه!

چهارشنبه ۹۷.۲.۱۹ حوالی ساعت ۱۰ صبح پردیس نسیبه دیدار اختصاصی با آقا...

هنوزم باورم نمیشه!

آقا که وارد شدند جمعیت همچون امواج دریا به تلاطم افتاد...

آقا با دست های مهربانش ما را به نشستن پای صحبت‌های دلنشینش دعوت کرد. سالن آرام شد طوریکه در آن جمعیت ۶۰۰۰ نفری صدای تهویه‌های سالن به گوش می‌رسید. جمعیت گوش جان خود را به کلام ولی سپرده بود.

من نیز در حالیکه هم لبخند برلب داشتم و هم اشک شوق می‌ریختم با تمام وجودم و با عشق و اشتیاق به صحبت‌های ولی امرم گوش سپرده بودم... یک لحظه یک احساس قشنگ در دلم جوشید...

ناخودآگاه یک لحظه تصور کردم که همین جمعیت مشتاق و این جوانان پرشور و عاشق و دلداده یکروز شاهد نشستن پای صحبت‌های گرم و گیرای مهدی فاطمه (عج) باشند و آنروز در نظرم چقدر نزدیک آمد... چه لحظه‌ی ناب و دلنشینی💖

ای کاش لایق باشیم و در یک روز بسیار بسیار نزدیک ابرها کنار روند و چشممان به جمال خورشید تابان رویش منور گردد.

و ای کاش لایق باشیم...

لایق موثر بودن در تحقق ظهور و تشکیل حکومت عدل جهانی اش...


پ.ن. ۱) فقط آقا رو عشقه!!

۲) آقا گفت بی خودی امام نگفتن معلمی شغل انبیاست این یه مسئله بسبار مهمه باید اول از خوتون شروع کنین و نسلی عدالت خواه و عدالت محور و عدالت پرور تربیت کنید. همچین بسیاری از مشکلاتی که داریم بخاطر احساس بی‌هویتیه. باید بچه‌ها رو مستقل و دارای هویت و عزتمند تربیت کرد.

۳) خدایا به همه معلمای سرزمینم انگیزه و اشتیاق و بصیرت و روحیه ولایت پذیر و سایر چیزای خوب خوب رو عطا فرما!


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من اشتباه کردم که شغل معلمی را انتخاب کردم چون مسئولیت آن خیلی سنگین است ولی اگر قرار باشد بار دیگر شغلی را انتخاب کنم باز همین اشتباه را می‌کنم. «شهید رجائی»
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan