دل نوشت

دلنوشته‎‌های یک عاشقِ معلم

یک بازی برای کلاس اولی‌ها!

به تازگی بازیِ "آمیرزا" رو نصب کردم. بازی جالب و سرگرم کننده‌ایه! محیط قشنگی هم داره! امروز همینطور که داشتم بازی می‌کردم این فکر به ذهنم رسید که چه خوب میشه این بازی هیجان انگیز رو تو محیط کلاس و برای درس فارسی هم اجرا کرد! به این صورت که مثلا دانش‌آموزا رو به چهار گروه تقسیم کنیم و از هر گروه یه نماینده بیاد پای تخته... سپس تخته رو به چهار قسمت تقسیم نموده و سپس‌تَرِش! اینکه یه سری از حروفی که به تازگی خوندن رو برای هر گروه تو قسمت خودش بنویسیم (ترجیحا حروف مثل هم نباشن)... حالا بازی با سوت داور! آغاز میشه و  بچه‌ها نماینده گروه خودشونو تشویق میکنن و بهش کمک میرسونن! هر گروهی هم که زودتر تعداد کلمات خواسته شده رو بنویسه برنده‌س و تشویق میشهههه!!!

سوالی بود درخدمتم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من اشتباه کردم که شغل معلمی را انتخاب کردم چون مسئولیت آن خیلی سنگین است ولی اگر قرار باشد بار دیگر شغلی را انتخاب کنم باز همین اشتباه را می‌کنم. «شهید رجائی»
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan