دل نوشت

دلنوشته‎‌های یک عاشقِ معلم

امام زمانیم

به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست...

 

یه دلِ‌تنگ... یه صبح جمعه... یه جمکران...

حس و حال عجیبی دارم! فهم این حجم از لطف و محبت اهل‌بیت برام دشوارِ!

آقا امام زمان و بی‌بی معصومه...

نگام کردن...

چه حس شیرینی!

 

پ.ن. اولین دعای ندبه؛ جمکران

Maryam
۱۷ تیر ۹۷ , ۱۶:۲۸
سلام 
زیارت قبول 

پاسخ :

قبول حق خیلی ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من اشتباه کردم که شغل معلمی را انتخاب کردم چون مسئولیت آن خیلی سنگین است ولی اگر قرار باشد بار دیگر شغلی را انتخاب کنم باز همین اشتباه را می‌کنم. «شهید رجائی»
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan